Musa

Musa
Xwestin sekinan dî ne, sekinîn jî sebir e, sebir jî en tiştê xweşe. ~MPnr~
Aşk dolu bir hayat, dünya kanununda olağanüstü bir istisnadır.Her çiçek ölür! Vadideki Zambak
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bundan 17 yıl önce girift bir labirent gibi olan hayata gelmiştim ve bugün tam 17. yıla girdim. Şimdi ise girift olan labirentin içine girmeye başlamış ve yavaş yavaş kaybolmaya başlıyorum. MPnr
Ölüme yürümekmiş, üstüne titremekmiş,vefaymış! Aşk dediğin, zavallı kapıyı duvara çarpıp çıkıncaya kadarmış! ~ Ahmet Kaya ~
Şiir
#sanaltacizehayır #1000Kitap