Doğduğumuz andan ölene kadar hayatımız sürekli bir yolculuktur.Manzara değişir,insanlar değişir,ihtiyaçlar değişir,ama tren hep ileri gider.Hayat bir trendir,tren istasyonu değil .
Sabah demek içinde hiç olmazsa küçücük bir umut barındıran zaman demektir.Umut yoksa da heves vardır.İkisi de yoksa o vaktin adına neden sabah diyelim,gecenin devamı deyip geçeriz.