Eğer kişi sadece bir tek insanı sever ve onun dışında tüm çevresine kaygısız kalırsa,onun sevgisi sevgi değildir;ya alabildiğine bir bencilliktir ya da ortak yaşam birliğidir .
Sevgisizlik resmen bir hastalıktı,henüz tıp dünyasında adı konmamış,insanlığı bozan,yıpratan,dünyayı cehenneme dönüştüren bir hastalıktı ve belki de bulaşıcıydı.