Bazılarımız mürekkebe benzer ve bazılarımız da kağıda. Ve bazılarımız olmasaydı siyahlığı, bazılarımız dilsiz olurdu ve şayet bazılarımızın beyazlığı olmasaydı, bazılarımız kör olurdu.
Nasıl olur da kaybederim hayatın adaletine olan inancımı, kuş tüyü yatakta uyuyanın rüyası daha güzel değilse eğer toprağın üstünde uyuyandan? Bazı hazlara karşı beslediğim içimdeki arzunun acımdan bir parça olması ne tuhaf!