"... Bir kere, işin estetiği yasaklar bunu. 'Bir Napolyon, böyle kocakarının tekinin karyolasının altına girer mi hiç?' diyecektir. Ah, ne saçmalık!... "
Sanıyor musunuz ki ben onların saçma sapan konuşmalarından rahatsız oluyordum? Alâkası yok! İnsanların saçma sapan konuşmasını severim ben. Bu, diğer tüm organizmalardan farklı olarak, insanın biricik ayrıcalığıdır. Yanlışların izini süre süre gerçeğe ulaşırsınız!