Özünde iyi bir insan olduğunu düşünüp insanların mutluluğunu istiyor olabilirsin, bu seni tam anlamıyla iyi bir insan yapmaya yetmez, sadece ZARARSIZ BİRİ YAPAR. Ama insanların mutluluğu için bir şeyler yapma imkanın varken yapmıyorsan, bu seni kesinlikle KÖTÜ BİR İNSAN YAPAR.
Ben hayatımın anlamını bütün ezilenlerin ADALET, EŞİTLİK ve ÖZGÜRLÜK MÜCADELESİ ÜZERİNE İNŞA ETMEYE ÇALIŞTIM. HAKLIDAN, MAZLUMDAN, EZİLENDEN, SÖMÜRÜLENDEN, YOK SAYILANLARDAN YANA OLMAYA ÇALIŞTIM..