Muhammed

Muhammed
@MY00
Endişeler hâsıyım ad oldu insân bana.
Âlemde gündüz gönlüme işkencedir; Bence bayram ufukta gün bitincedir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben kaybetmekten korktuğum her şeyi özgür bıraktım. Stefan Zweig
Seni geri getiremiyorum, sana geleceğim günü bekleyeceğim!..
Bir ihtimal daha vardı.
Ara sıra ahiretten haber gelseydi, ölüm bu kadar müthiş olmayacaktı. Giden gidiyor, hiç dönmüyor ve gittiği yerden hiç ses çıkmıyor. Dönmesin kalsın. Fakat bu ağır, bu yoğun, bu korkunç sessizlik neden?