"İyi insanlar tanıyın,sizi sahiden seven insanlar ...
Rüzgar hep aynı yönde esmez çünkü. Bir gün paranız bitince,güzelliğiniz gidince,şöhretiniz sönünce yanınızda olacak insanlar olsun etrafınızda.
Kollarımı açıp başıma gelecek her şeye açık, hazır durabilirim, hayatın beni her şeye karşı donanımlı da kılacağına kalpten güvenerek.
Bunun alternatifi, kollarımı kavuşturup içime kapanmaktır, ama bu da hayata dair hissedilir ziyanlıkları beraberinde getirir..
Hiç küçük çocukları izlediğin oldu mu? Yürümeye başladıklarında, ellerini tutmak istesen onlar istemezler. Sen yardımcı olmaya çalışırsın, çocuğun düşmesinden korkarsın ama çocuğun coşkusunu anlamazsın. Elini tutarak coşkusunu öldürürsün. O tek başına olmamaktansa düşmeyi tercih eder. Hem bir,iki veya üç kez düşse ne olur ki?Düşmemeyi öğrenir. Sadece kendini tehlikeye atmadığından emin olmak için izle. Yoksa düz yere düşse endişelenecek bir şey yoktur. Öğrenmesine izin ver, çünkü düşüp nasıl düşmeyeceğini öğrenmesi daha iyidir. O zaman senin gözetimine gerek kalmaz; onu bir kuyunun yanında bile tek başına bırakabilirsin.