Şimdi bu şehrin ne önemi var?
Şu an olmayana ne katacak yarınlar?
Adımını atmadığın bu caddeler, sokaklar,
En güzel şekilde aydınlatılsa neye yarar.
Kışı soğuk üşütür, yazı har yakar,
Seninle beraber terk etti gitti bahar.
Bir teki güzel olmayan, onca bina var,
Şimdi bu şehir sensiz ne işe yarar?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir şiir gördüm ben;
Cemal değildi şairi,
Atsız değildi süsleyeni,
Nâzım değildi seveni…
Bir şiir gördüm ben;
Yaratandan almış özünü,
Övgülere boğmuş süsünü,
Simasına işlemiş sözünü…
Bir şiir gördüm ben;
Duysun istemem kimse,
Şemsi gölgeler gülse,
Gözleri eşdeğer firdevse…
Bana baktığında gülen gözleri sevmeliyim.
Bırak beni! Seni haddinden fazla sevdim.
Ferhat’tan çok yoruldu, Mecnun’dan çok gezdi,
Umutsuzluğun yükünü taşırken kalbim.