Dokuz yıl boyunca trafiğe çıkmak bir yana, direksiyonun başına bile oturmadım. Sonra "Eh, artık ehliyetim eskidi, ben de tecrübeli bir şoför olmuşumdur... " diyerek arabamı aldım.
Akılsız kafam! Tanıştığımızda "Ne tür filmden hoşlanırsın, hangi müzikleri dinlersin, hobilerin nedir?" gibi abuk sabuk sorular soracağıma "Horlar mısın?" diye sorsaydım ya ...