İçimde bir acı var. Zihnimde, ciğerlerimde, karnımdan bileklerime, dizlerime kadar...
"Anne, söyle bana, geçeceğini söyle..."
"Neyi, neyin geçeceğini? Mafalda neden bahsediyorsun?"
"Çok canım acıyor, anne! Bir şey yap, lütfen!"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Neyse, uzun lafın kısası yarın sana telefon edip gözlerinin iyileşeceğinin söyleyeceğine inanmaktan artık vazgeçmelisin. Benimle ve bu beceriksiz ve inanılmaz insanlığın tamamıyla aynı teknedesin."
"Yani sana göre aslında görüyorum."
"Hayır! Görmediğini çok iyi biliyorum. Ancak korktuğunu, kırılgan olduğunu kabul etmiyorsun. Olduğun şey olmaktan mutlu değilsin."
Evin kapısında beni durduruyor. "Nereye gidiyorsun? Elektronik deftere baktım. Tarihten aldığın şu beş buçuğu bana açıklayabilir misin?"
"Peki... Konuyu sevmemiştim."
"Düşük not almak için sence iyi bir neden mi bu?"
Bir an için düşünüyorum.
"Eh, evet."