Ondan önce yalnızca bulanık ve karışık bir şeyler vardı, hatırlama çabalarıyla asla derinine inilemeyen bir şeyler, belki toz tutmuş, örümcek ağlarıyla örülmüş, karanlık yüreğimde hiçbirinin bilgisi bulunmayan nesnelerle ve insanlarla dolu herhangi bir mahzen.
...seni suçlamıyorum, seni sen olduğun için seviyordum, ateşli ve unutkan, coşkulu ve tutarsız, seni hep sen olduğun için ve hala da sen olduğun için sevdim...