'' Nesnelere sarılma, onlar seni yavaşlatır. Üzerinde taşımaya değer olan tek şey, aklında tuttukların olsun. '' Ursula K.L.Guin -Kemalist ve Hugonist-
Üzüntü ,üzüntü ,üzüntü...Üzgünüm kardeşim dehşetli bir infial içindeyim sönüyorum...herkes zamanın sahte gösterişine bürünebiliyor ,herkes namuslu geçinerek alçak yaşamanın kolayını buluyor, herkes bu rezil havada nefes alabilmek için bir çare bir büyü buluyor...Bilir misiniz bu zamanda namus zarfını kemirir bir mücevherden başka bir şey değil.