Geçiyor, geçmez dediğimiz zaman.
"Gençlik hiç şüphe yok ki gidecek. Yaz güze ve kışa yer vermesi ve gündüz akşama ve geceye değişmesi kat’iyetinde, gençlik dahi ihtiyarlığa ve ölüme değişecek."
Garip bir dünyada yaşıyoruz.Nedeni ise bir kıtada insanlar çile ve ıstıraptan perişan yaşarken, diğer kıtadakiler zil zurna eğlenmektedir. Bir tarafta insanlar açlık, kıtlık ve susuzluktan ölürken, diğer tarafta tam bir israf ve tüketim yoğunluğu yaşanmaktadır.