📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“0” dan başlarsın yaşamaya…
”1” bakmışsın girivermiş hayatına…
”2” de bir özlersin…
”3” günlük ayrılık ölüm gibi gelir…
“4” gözle beklersin…
”5” dakika bile yeter sana; görmek istersin illa…
”6” üstü insandır halbuki…
”7” kat göklerde hissettirir kendini…
”8” köşesindir mutluluktan…
”9” doğurursun beklemekten…
Çünkü,
”10” u Çok seversin…!
“0” dan başlarsın yaşamaya…
”1” bakmışsın girivermiş hayatına…
”2” de bir özlersin…
”3” günlük ayrılık ölüm gibi gelir…
“4” gözle beklersin…
”5” dakika bile yeter sana; görmek istersin illa…
”6” üstü insandır halbuki…
”7” kat göklerde hissettirir kendini…
”8” köşesindir mutluluktan…
”9” doğurursun beklemekten…
Çünkü,
”10” u Çok seversin…!