Şimdi kendimi seni kaybetmeye hazırlıyorum,
Kolay olur inan bana.
Kendimden bile kaçtığım yerlerde arıyorum seni,
Eh bu yüzden adımlarım hep ölüme ekleniyor.
Haritada kendine bi yer bulamıyorsun,
Çünkü senin sığabileceğin tek yer benim kalbim,
Çünkü bu ağırlığı benden başka kimse taşıyamaz.
Kurşun kalemle karaladığım yüzünü görünce,
Kafayı yiyorum!
Yetim kalıyor aşkım.
Elveda diyorsun…
Eyvallah diyorum!
Celil Nalçakan
Gri gri gri...
Sabah sis, yağmur
Bulut, bakış hatıra
Ben de bir şarkı yoktu sen okudun
Bir ayna yoktu bende sen baktın
Bereketli toprakların uykusunda bir köktüm
Senin bakışında yeşerdim yağmurlar yağmadan
Gözlerinde bir şimşek çaktı bakışlarım ıslandı
Yanakların yağmurdan ıslak, gözlerin güneşli
Kurtlar doğuruyor kuzuları kollayayım
Sen gözlerinle beni okşasan
Çoban değneğim tesirli bir silah olacak
Sen gözlerinde okşa beni
Savaş bitince senin için taze incirler toplayacağım
Seninle kalacağım
Seninle okuyacağım
Ve seni güneşin hayranlığında öpeceğim
Bulutlar izin verirse.
Muhammed Ebrahim Jafari
youtu.be/8lxrwgEI_vk