Mai

Mai
@M_maiimsi
(´^ω^) Bazen kimseye söyleyemediğin şeyleri, sadece kâğıda fısıldarsın. Ve umut edersin… biri o sessizliği duysun. Ben Belkıs Berra :3
MEB kitaplarının toplanması ne kadar doğru?
Elbette ki geri dönüşüm önemli ama lise öğrencisinin en temel kaynağı olan kitabını neden alırsın ki elinden? İlkokulu anlarım, ne yapacaklar zaten kitapla; ortaokulu anlarım, zaten LGS'de 8. sınıftan çıkan sorular var ama lise öğrencisi tam olarak dört yıldan sorumlu: 9, 10, 11, 12... Ve sen onun en temel kaynağı olan kitabını alıyorsun. Evet, PDF var ama göz için ne kadar zararlı olduğunu yazmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. ​Her neyse, kusura bakmayın ama stresten zaten mahvoluyoruz; bir de sizin saçma sapan kurallarınız yüzünden işimiz zorlaşıyor. "Duyar kasma" yorumlarını görmek istemiyorum; 4 yıldan bahsediyorum, az uz bir şey değil ki! Ayrıca girdiğin AYT/TYT senin ömrünün nasıl geçeceğini belirliyor. ​Stresten saçları dökülen, bruksizm yüzünden doğru dürüst uyku uyuyamayan öğrencilerin; tatil adı altında, kendileri sanki hiç öğrenci olmamış gibi davranan gaddar hocaların verdiği yüzlerce sayfa ödevi saymıyorum bile. Yaptığı ödevlerin ve sözlülerin sadece hocaların insafına bağlı olduğu bir sistemde, her neyse... Teşekkürler; bizi telefona muhtaç yaptınız, kaydırmaya zorladınız ve şimdi de sırf bu yüzden ebeveynlerimizden azar yiyoruz. Bizi o saçma küçük dopamin tuzaklarına siz ittiniz ve mükemmel bir şekilde "masum" ayağına yatıyorsunuz. Tebrikler, bir nesli daha mahvettiniz ve işin içinden; oyunları, dizileri sanki tek problemmiş gibi göstererek sıyrıldınız. Sonra da "Gençlik bitmiş." Eyvallah.
Safir isimli okura yanıt verildi
Mai
Abi alınsın zaten napıcaklar kitapları çöpe atmasınlar zaten aklı basında olan bir kişi atmaz çöpe ama mesela 12 de alın okul bitince alın veya geri dönüşüm şeyleri koyun da oraya atsınlar yani ne bileyim ki iste bitmeyen konular var ve kitaptan tekrar etmek zorundayım alırlarsa pdften bakacağım ama pdf bakacak durumu olmayan insanlar da var yani
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kitap ayraçlarım (opsiyonel) nasıl 😛 (Tişört etiketi sakız kabuğu NDLMXKDMXOD Çok yargılamayın 😔🥀)
Safir isimli okura yanıt verildi
Mai
OLEEEYYY SENİN GİBİİ
Kendi yazdığım şiirleri paylaşıyorum #06
Aynada Aynaya değil, Gözlerine baktım. Sen de aslında Çok şey anlatmışsın. Hepsini duymuştum da… Gördüm şimdi, Aynada. ~Ben :3
Safir isimli okura yanıt verildi
Mai
Senin gibi 😋
Ders çalışırken bu alıntıyı görür görmez dersi bırakıp overthink yapmaya başladım..
Mai
Oha ya birbirinden güzel iki alıntı 😭