Bu günlerde sırtımı dayadığım
Bir Sabahattin Ali sözüdür..
Kimseyle hiç bir konuda yarış halinde değilim.. Kimseden akıllı, kimseden güzel kimseden iyi olma gibi bir iddiam da yok. Kimse için "En" değilim.. Daha değilim.. Bu devası iddiasızlığın bana vermiş olduğu Özgürlüğün hastasıyım...✌🖤