G. D.

G. D.
@MabelMatizFan
Ben ki sevmekten,hiç usanmam*
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
+Sekretercell'e hoşgeldiniz. - Bacım bi sesli mesaj bırahacaktıh. +Evet buyrun nerden arıyorsunuz? -GaziAntep'ten arıyim. +Sinyal sesini bekleyiniz ve mesajınızı bırakınız. -Sinyal sesini bekliyim! ... -Mesajı bırahıyorum. '' ERKAN ENETTARLAR GOLTUUUN ALTINDA GALIK BENİ ARAĞ''

G. D.

, bir kitap okudu
1/10
·302 syf.·
2018 9. kitabı
Michael Ende
8.4/10 · 82,4bin okunma