G. D.

G. D.
@MabelMatizFan
Gel,öyle bi apansız ellerim yansın ellerinde*
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
A canım ben de beşerim bak Sazımın telleri toprak Beni baştan bi çıkarırsan Nasıl yandık haberin yok
İnsan güzel bulduğunu sevmez ,sevdiğini güzel bulur*
Geldim üryan, yangın her yan Kırıldı aynam, görecek mi? Aşk ile terli bu hayvan Desturla öğrenecek mi?