G. D.

G. D.
@MabelMatizFan
İnsan güzel bulduğunu sevmez ,sevdiğini güzel bulur*
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geldim üryan, yangın her yan Kırıldı aynam, görecek mi? Aşk ile terli bu hayvan Desturla öğrenecek mi?
Yalandan da olsa , ne güzel güldün o akşam bana
-benim düşmanım yok. -düşmanın yoksa kardeşin de mi yok? en büyük düşmanlar kardeşim dediklerinizdir dikkat!!