Okurken genel olarak sıkıldım dersem yalan söylemiş olmam. Kafkanın Milena’ya olan bu aşırı ilgisinden bir süre sonra sıkılmaya başladım. Tekrarlardan oluşan mektuplar dizisi gibi gelmeye başladı. Milena karşılık olarak neler yazdı onları da görmek isterdim tabi. Kafka’ya dair çok fazla bilgi edinemediğimiz hangi zamanlarda neler yaptığını gösteren bir kitaptı bana kalırsa. Elbette Kafka seven ve kült olmuş bir kitabı merak eden herkes okusun tabi ancak bence çok da gerekli değil :) Kitabın sonunda Milena’nın 1923 yıllarında dergide yayınlanmış 3 adet yazısı bulunuyor. Yuvadaki Şeytan adlı yazısına bayıldığımı itiraf etmeliyim. Kesinlikle bu yazının okunmasını tavsiye ederim. Hatta bu kitapta Milena’nın dilini Kafka’dan daha çok sevdim sanırım.