Mutlu musun diye soruyorlar. Mütebessim çehremle evet diyorum. Gerçekten mutluyum. Sadece arada bir içime oturan bunalımı saymazsak evet sahiden mutluyum. Hamd edecek kadar çok şey buluyorum ki. Sayısız nimet içinde şükür eksik olursa yazık olsun bana. Mutluyum. Hamdım Allah a. Evet kulluk bakımından çok eksiğim. Rabbim senin bağışlamana muhtacım. Affeyle bizleri. Hamd ediyorum Elhamdülillah mutluyum. Evet sahiden mutluyum. Sanki ne kadar çok kullanırsam bu kelimeyi o kadar mutlu olurmuşum gibi geliyor. Mutluyum dostlar. Elhamdülillah.🍂
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fısıldar tebbesumun
Ellerinle kanat olur insaniyete
Rabt-i kalp ile Rabbe bağlılığınla
Dâr-ı dünyalık değil ahiretlik ol istedim
Aşikardı varlığın sır gibi sakladım...
Büyüsü bozulmasın diye dostluğun...🍂