Mutlu musun diye soruyorlar. Mütebessim çehremle evet diyorum. Gerçekten mutluyum. Sadece arada bir içime oturan bunalımı saymazsak evet sahiden mutluyum. Hamd edecek kadar çok şey buluyorum ki. Sayısız nimet içinde şükür eksik olursa yazık olsun bana. Mutluyum. Hamdım Allah a. Evet kulluk bakımından çok eksiğim. Rabbim senin bağışlamana muhtacım. Affeyle bizleri. Hamd ediyorum Elhamdülillah mutluyum. Evet sahiden mutluyum. Sanki ne kadar çok kullanırsam bu kelimeyi o kadar mutlu olurmuşum gibi geliyor. Mutluyum dostlar. Elhamdülillah.🍂