"Tanrıya beni uğursuzluklardan koruması için dua etmiyorum. Böyle durumlarda beni umutsuzluktan koruması için dua ediyorum. İnan ,Tanrı bir elini bıraksa öteki elinden tutar."
Beni şimdi Afrikalı diye anıyorlar ama ben Afrikalı Avrupalı
ya da Arabistanlı değilim .Bana Granadalı ,Faslı ,Zeyyatlı da
diyorlar ama ben hiçbir ülkeden ,kentten ya da boydan
değilim. Yolların oğluyum ben, ülkem kervan yaşamımsa yolculukların en beklenmedik olanı.