DerinD

Fakat benim kendi görüşlerim var ve kendi zevklerimi, hep birden aynı görüşü benimseyen insanların yargısına tabi kılamam. Eğer bir şeyi sevmezsem sevmem.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Saklanmadım sadece kaybolmak istedim biraz.
Bitti mi şimdi, umut yok mu? Aşksız mı dünya…
Fazlasını verdiğin hiçbir yerde kıymetin bilinmez…
Bütün umudum kendimde.