KPSS ve AGS çalıştığım için bir süre okumalarım aksıyor maalesef. Okuma hedefime ulaşamayacağı gibi. Ara ara bu platformu kullanacağım. İyi okumalar dilerim herkese🙏
Birisi de kitap okumak ve kabir ziyareti ile meşgul olurdu. Sebebini soranlara, “selâmeti yalnızlıkta, en iyi vâizi mezarlıkta, en iyi arkadaşı da kitap okumakta buldum,” dedi.
İmam Gazali