"Elimden geleni yaparım," diyorsun demek. "İnsan ancak elinden geleni yapar ama elinden gelenin ne olduğunu bilmek gerek.
Sevgili Dost,
Elini nabzına götür.
Sevgili Dost,
Nefsimizi nasıl terbiye edeceğiz? Ateş çemberinin içinden yanmadan geçebilmesi için yere kaç kırbaç vurmamız gerekiyor? Keskin dişlerini köreltmemiz için hangi saatlerde vermeliyiz yemini? Dolunayda değil, asaletimizi kaybettiğimiz zamanlarda köpeğe dönüşen bu aslanla nasıl baş edeceğiz?
Ah, okullarda "Beden eğitimi" var da neden "Ruh eğitimi" yok! Sağlam kafa, sağlam vücutta doğru. Sağlam ruh nerede bulunur acaba?