Kalemini sevdiğim bir yazar olmasından kaynaklı beklentiyi yüksek tutmam sonucunda pek tatmin olamadım eserden.
Kalemi akıcı, okuma güçlüğü çekmezsiniz. Yer yer altını çizdiği cümleler olmasına karşın bütün olarak beğendim bir kaç deneme var sadece maalesef..