İnsanın deli gibi özlediği birinin olması iyi midir kötü mü?
Yanında olmadığı için, gidemediğin ve gelemediği için deli gibi özlediğin...
Ama sonuçta özlediğinin varlığı...
Ve o gece belki gelmek üzeredir
Gaybın faş olduğu
Çok acıdıktan sonra gelen o
Alışmak mıdır rahatlamak mı
Ne olduğunu bilmekliğim yoktur
Duymadım kimseden
Kurtulmak üzereyim sadece
Hissediyorum
Bütün sancılardan..