Mahir

Mahir
@Mahiirrmy
Ölene dek öğrenci.
İnsanın deli gibi özlediği birinin olması iyi midir kötü mü? Yanında olmadığı için, gidemediğin ve gelemediği için deli gibi özlediğin... Ama sonuçta özlediğinin varlığı...
Gece
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Gece doğdu. Karanlıktır uzayan eli Gözlerimi oyacağım Ulaşabilmek için.
Gece
Ve o gece belki gelmek üzeredir Gaybın faş olduğu Çok acıdıktan sonra gelen o Alışmak mıdır rahatlamak mı Ne olduğunu bilmekliğim yoktur Duymadım kimseden Kurtulmak üzereyim sadece Hissediyorum Bütün sancılardan..
Gece
Bilincimi kalıcı olarak kaybetmek düşüncesi çok yoruyor beni. Bu hiç olmadığımız anlamına gelir mi? Hiç yaşamamışız gibi senle?
Gece
Bazen kalbin paramparça oluşunu senden başka hisseden kimsenin olmadığını görüyorsun. Aklımı, kalbimi tutukladılar ve çok acı duyuyorum.
Gece