Depresif ve ruhen rahatsız insanlar hep ailelerinin dikkatlerinin merkezini oluştururlar. Onlarda aşağılık duygusunun insana verdiği gücü görürüz. Kendilerini zayıf ve sefil hissettiklerinden, zayıfladıklarından vs. Şikayet ederler. Ama buna rağmen herkesin en güçlüsü onlardır. Sağlıklı insanlara hükmederler. Bu gerçek bizi asla şaşırtmamalıdır; çünkü bizin kültürümüzde güçsüzlük kendini oldukça güçlü olarak ortaya koyabilir.