İsrail'i kuran siyonist kadrolar, bırakın dindar birer Yahudi olmayı, çoğunlukla ateist veya en iyimser ifade ile agnostikti. Orta Doğu gibi dine atıf yapmadan herhangi bir adım atmanın mümkün olmadığı bir coğrafyada, siyonistler Filistin'in işgalini Tevrat'la temellendirmek durumundaydılar."Seküler bir devlet kuruyoruz"diyemezlerdi. Yahudi kitleleri peşlerinden sürüklemek için, asla inanmadıkları bir kitaptan alıntılar yaparak, Filistinlilerin yurtlarından kovulması projesini hayata geçirdiler.
"DİKTATÖR YUMRUĞU, İŞGALCİ ÇİZMESİ VEYA İÇSAVAŞ DIŞINDA, DÖRDÜNCÜ Bİ YOL YOK MU? VEYA, BU DÖRDÜNCÜ YOLA KAFA YORANLAR, BUNUN İÇİN DİKKATLE VE SABIRLA ÇALIŞANLAR VAR MI?"