MahmudKumacı

MahmudKumacı
@MahmudKumaci25
Dostun bir fiskesi yara-lar beni beni beni yar beni..
Ey Felek, Bo te dinalim. Çima Nêrgiz çilmisîn? Qey çima, Bextê me ho ye? Em bê dost û bêkesin.
Bedirxan Sindî·Kitabı okudu
Kurdî
MahmudKumacı
Qe dihêt ma qe dihêt Ew roja min û hewe divê Kanîka arî bizêt û Jê vexwin çend me bivêt. 😌