Özlem Karakurt

Özlem Karakurt
@Mahmut_ozlem30
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ 16 Mart Masalı Sen benim yazıldıkça çiçeklenen mısralarımsın
Gökteki aydan başka hiçbir şey yol göstermemiş ona. Sarayı bir çırpıda tırmanıp prensesin odasına girmiş.'Seni kurtarmaya geldim!' demiş. 'Neden?' demiş prenses mutluluk gözyaşları içinde. 'Çünkü Juliet Romeo'nundur'..."
Reklam
Bazen sessizlik ve karanlıktır cennet kimilerine göre. Bazen susmak ve duymamaktır en güzeli. Bazen duyacakların ve göreceklerin o kadar korkunç olacak ki gözlerini de kulaklarını da açmak istemezsin Gece...
Bazı doğal afetler içte yaşanır, bazı yıkımlar içe doğru olur. Her şey dışarıda değildir. Her acı görünür olmak zorunda değildir. Her yaraya bir bant yapıştırılamaz. Dışarıdan görünmüyor diye yara yok değildir, acımıyor da değildir, acıyordur... Hem de çok acıyordur.
Acıyı yaşamasaydım mutluluğun tadını bilemezdim. İşte bu yüzden bilin ki her nerede ne yaşıyorsanız yaşayın, bazen acı çekmemiz gerekiyor ki mutluluk geldiğinde onu tanıyabilelim. Bazen karanlıkta kalmamız gerekiyor ki ışıklar yandığında aydınlığın ne demek olduğunu anlayabilelim..
Gökyüzünden görünen koskoca aya baktım. İçimden o çok sevdiğim şarkının sözleri bir kez daha geçiverdi, "Güneşi ararken peşini bırakmaz ay..." Sanki ayın ışığı gözlerime kodlanmıştı. Nereye gidersem gideyim peşimden gelecekti ve ne zaman başımı gökyüzüne çevirsem onu görecektim gökyüzünde."
Reklam