Özlem Karakurt

Özlem Karakurt
@Mahmut_ozlem30
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ 16 Mart Masalı Sen benim yazıldıkça çiçeklenen mısralarımsın
Gece'yi gündüze çevirmek değildi niyetimiz, biz karanlıkta yaşamayı kabullenenlerdik, çünkü biliyorduk ki karanlık aydınlıktan daha parlak olabiliyordu bazen. "Hadi" diyordum hayatıma tam o an, "Karart bizi ki kimse görmesin..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Teşekkür ederim hayatıma. Teşekkür ederim çektiğim her bir acıya, yaşadığım her mutsuz geceye, tüm korkularıma, girdiğim her çıkmaz yola... Teşekkür ederim karanlığıma çünkü hiçbiri olmasaydı ben de olmazdım, acıyı yaşamasaydım mutluluğun tadını bilemezdim. İşte bu yüzden bilin ki her nerede ne yaşıyorsanız yaşayın, bazen acı çekmemiz gerekiyor ki mutluluk geldiğinde onu tanıyabilelim. Bazen karanlıkta kalmamız gerekiyor ki ışıklar yandığında aydınlığın ne demek olduğunu anlayabilelim...

Özlem Karakurt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
4 günde okudu
·
2020 43. kitabı
Tarih sahnesinden silinip giden bir sürü insan ardında kalan bir sürü insan hayatlarına nasıl devam etmişti? İnsanlar sevdikleriyle birlikte silinmeli hayattan... Beraber var olmuştuk , beraber yok olmalıydık