Bir de şey hikayesi var hani İran şahımı Hint imparatoru mu ne işte, Asya'da bir yerlerde biri sadrazamına demiş ki "Bana kederli olduğumda sevineceğim, sevinçli olduğumda kederleneceğim bir cümle yaz." Sadrazam da şey yazmış işte:"Bu vakit geçip gidecek."bu kıssayı ne zaman hatırlasam gerçekliği karşısında dehşete kapılıyorum.