Bir de şey hikayesi var hani İran şahımı Hint imparatoru mu ne işte, Asya'da bir yerlerde biri sadrazamına demiş ki "Bana kederli olduğumda sevineceğim, sevinçli olduğumda kederleneceğim bir cümle yaz." Sadrazam da şey yazmış işte:"Bu vakit geçip gidecek."bu kıssayı ne zaman hatırlasam gerçekliği karşısında dehşete kapılıyorum.
Bunları söylerken, bir köşeye çekilip zamanın geçişini izleyici olmaktan bahsetmiyorum kesinlikle. Bilakis, başına gelenleri abartmadan, düştüğün yere saplanmadan, çok da hadise çıkarmadan devam etmekten söz ediyorum.