"İçsel deneyimimin herhangi bir parçasından ayrı kalmak istemiyorum! Eğer içgörülü olmanın bedeli gerilimse, öyle olsun! Bu bedeli ödeyecek kadar varlıklıyım ben."
Ağzımda kendi ölümümün tadının olması bana bakış açısı ve cesaret kazandırdı. Bu, kendim olma cesaretiydi, önemli olan da bu zaten. Ben bir profesör müyüm? Bir filolog ya da filozof? Kimin umurunda?