"Gerçeğin yolu"diye devam etti Nietzsche "inanmazlık ve şüphecilikten geçer, çocuk gibi sadece bir şeyin olmasını istemekle olmaz. Hastanızın kendisini tanrının ellerine bırakma arzusu gerçeklik değildir. Bir çocuğun istediğinden başka bir şey değildir. Ölmeme arzusudur, 'Tanrı' adını verdiğimiz hiç bitmeyen dolgun memeye duyduğumuz arzusudur! Evrim teorisi Tanrı'nın gereksiz olduğunu bilimsel olarak kanıtladı; gerçi Darwin'in bulduğu kanıtı nihayetine erdirme cesareti hiç olmadı. Evet, Tanrı'yı bizler yarattık ve şimdi de hep beraber onu öldürüyoruz"