O zaman dek sevdamın yankısını kalbimde taşıyacağım. Her anımda her nefesimde seni hissetmeye devam edeceğim. Uzaklarda bir yerde olsan da sesin her zaman benimle ruhumda bir parıltı gibi parlayacak.
Uzaklarda bir yıldız parlıyor gecemde
Sensiz geçer her an bir yudum hüzünle
Gözlerin denizler gibi derin ve masum
Bir gün sana varacağım diye umut doluyum
Rüzgârın fısıldadığı o güzel adını
Her gülüşünde saklarım kalbimin en ücra köşesinde
Birkaç dakika sesini duymak yeter dünyam güzelleşir
Hayalinle sarılırken özlemin kalbimi deşip geçer
Sesini duyarım rüzgârlı havalarda dolaşırken
Birbirimize uzak ama kalbimde hep sen
Gözlerin demiştim bir deniz ben ise kaybolmuş bir gemi
Seninle buluşmak şu sessiz yüreğimin tek ümidi
Hayatın her anı sen varsan güzelleşir
Uzaklarda olsan da sevdan kalbimde bir güneştir
Bir gün kavuşacağız hasret sona erecek
Sevdamızın ateşi ile her şey yeniden yeşerecek
seni seviyorum çünkü
bu mesafelere ragmen
yaşanmamışı yaşatabiliyorsun,
duygularımda var olabiliyorsun.
seni seviyorum çünkü
sesinle dünyama bir anda girip,
beni kendine tekrar tekrar aşık edebiliyorsun.