Mâhrez

Mâhrez
@Mahrezim
İyilik iyidir.
Bu akşam dünyanın en güzel ve en özel date’ine gidiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşktan boynu bükük olan sevgililer Ümitsiz olsa da gel diyeni bekler. Ne gelen var ne de seven bir sevgili, Korkarım ki ömrüm beklemekle biter...
Efendiliğin hiç yakışmayan dönemine denk geldik
"Gerçekten de bu dünya bazıları için çok zalim ve acımasızdı."
Aşk ilerleyince sevgilinin derdini çekmek mutluluk olabilir. Tabiatta herhangi bir şey haddini aşınca zıddına dönüşür. At arabasının tekerlekleri çok hızlı dönmeye başlayınca sanki tersine dönüyor gibi görünür. O halde bütün üzüntülerin sonu mutluluk, bütün gülmelerin sonu gözyaşıdır. Sevincin de hüznün de aşırısı insanı öldürür. Kahkahalarla gülen kişinin gözünden sonunda yaş akar.