Hepimiz belki de birine geç kaldık.Aşkı yaşayabilmenin gereksindiği önemli olgu,o kişinin “aşık olabilme dönemine” denk gelebilmektir. Geçmişte karşılaşsaydınız, mümkün olacak aşkınız,artık dönüşümler yaşamış ve imkansız olmuştur.Zaman her şeye ilaç olmaz,bazen de yara oluşturur.
Dr. Bahar Tezcan