Bir insanın gösterişçi olmasının sebebi yalnızca aşağılık duygusu taşımasıdır çünkü kendini
hayatın faydalı
tarafında başkalarıyla rekabet edebilecek kadar güçlü hissetmez.
‘Kafasına estiği gibi yaşadığı günler çoktan geride kalmıştı. Artık ne o günleri geri getirebilir ne de kendisi o günlere dönebilirdi. Değişmiş ve ne kadar değiştiğini şimdiye kadar anlamamıştı.’