"O kısacık saniyeden itibaren sevmiştim seni. Biliyorum bir çok kadın seni bu sözlerle zaten şımartmıştır, ama inan bana hiç kimse seni, önceden olduğum ve senin için her zaman olacağım benliğim gibi sevmedi.."
Bir hiçliğin içinde olsanız ve bu hiçlik sizi hayatta kalmak için verdiğiniz tüm çabaya rağmen ruh sağlığınızı bozsa, bir satranç zehirlenmesi geçirseniz ne olurdu? Çokta fena olmazdı hani. Ama Dr. B için oldukça fena bir durum :D okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum, oldukça akılcıl ve akıcı bir kitap... İyi okumalar.
SatrançStefan Zweig · Kızıl Panda Yayınları · 2021279,5bin okunma