Baran

Baran
@Mahzun_00
En kötüsü, biraz hafızana geri dönüp acı dolu anılardan başka bir şey bulamamaktır.İleriye bakarak bu duyguyu unutmaya ve üstesinden gelmeye çalışırsın ve her yerde hayal kırıklığı bulursun.
Edebiyat
Baran
Teşekkür ederim kardeşim Tavsiyen için ،Allah razi olsun .
Reklam