Bir çırpıda soluksuz okuduğum bir kitap oldu. Samimi içten bir arayışa Cenab ı Hakkın cevap vermesini okuyucuya nakış nakış işleyerek anlatmış. Hidayetin ve dalaletin yalnızca Allahın elinde olduğunu bizlere tekrar hatırlatıyor. Anlatım üslüp ve çeviri benden tam puan aldı..