Bir tarihsever olarak bence çok başarılı bir dille yazılmış eserdi.Yavuz bahadıroğlu yazarının tüm kitapları olduğu için bu kitapta o kitaplar gibi çok güzeldi.İyi okumalar...
Ben kitabı çok kısa zamanda bitirmeye çalıştım.Hiç sıkmadı ve çok akıcıydı anında bittiğini anlayamadım.Bu yazarın en güzel eseri sayılabilir.Hem de yani okuyucuya okuma hissinni oluşturan bir kitap
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma