Bir tarihsever olarak başladım kitapa ve dedim ki"YA TARİH BİZİ ALACAK YA BİZ ONDAN ESİNLENEREK GELECEĞİ ALACAĞIZ"ve işte bunu anlatan tek eser olabilir.
Bence çok iyi bir anlatımı vardı.Ama yani bu kitabı okumaya kıyamadım.Bitircem diye kendimi sıktım her gün rahat 50 sayfa okurken bu kitabı 20 veya 30 sayfa okuyarak bitirmeye çalıştım.O kadar beğendim ki basım kolleksiyonu var rahat 10 tane aynı kitaptan kolleksiyonum var.Sizin de beğeneceğinize inanıyorum.
Bir tarihsever olarak bence çok başarılı bir dille yazılmış eserdi.Yavuz bahadıroğlu yazarının tüm kitapları olduğu için bu kitapta o kitaplar gibi çok güzeldi.İyi okumalar...
Ben kitabı çok kısa zamanda bitirmeye çalıştım.Hiç sıkmadı ve çok akıcıydı anında bittiğini anlayamadım.Bu yazarın en güzel eseri sayılabilir.Hem de yani okuyucuya okuma hissinni oluşturan bir kitap
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma