"Sevdiğin insanı kaybettiğinde canın yanmaz yalnızca. Sevdiğin insanı kaybettiğinde, onu başkalarıyla birlikte gördüğünde ve buna engel olmadığında da canın yanar. Çünkü ona hak ettiği hayatı veremeyeceğini bilirsin."
"Beni onunla birlikte gördüğünde birlikte olduğumuzu düşünerek hissettiğin o acı var ya? O acıyı beş yıldır hissediyorum. Çünkü sen beni görmezden geldiğin zamanlarda bile ben sana bakmaya devam ediyorum. Her zaman oradaydım. Sen Benle birlikteyken, David ve Adamda birlikteyken ben oradaydım. Todd, Scott ve Phillip varken de oradaydım."
"Buna sırtını dönüp gitmeye devam edebilirsin, bu sefer ben de gitmene izin vereceğim. Çünkü gittiğini düşündüğün anda bile kalbin daima benimle kalacak ve bu gururla taşıyacağım bir şey olacak. Bu dalga geçtiğim bir şey değil. Asla. Bu yüzden eğer bir süre ara vermek istiyorsan, sana istediğini vereceğim fakat bir saniye bile, tekrar senin peşinden gelmeyeceğimi düşünme, Mia. Ve Tanrı'ya yemin ederim ki bir sonraki sefer peşinden geldiğimde, bu sonsuza dek olacak."