Her şeyi hissettim. Sevişmemizdeki çaresizliği görmüştüm. Benim için, bizim için bir dönüm noktasıydı, ikimiz de doğrudan birbirimizin acısını görüyor, üzerimizdeki ağırlığını sorguluyorduk.
Kendimi çok derin bir şekilde tekrar onda kaybetmekten korkuyordum. İlişkimiz sona erdiğinde benim nerede bittiğimi, onunsa nerede başladığını bilemeyecektim.